| Forfatter |
Besked |
øves Zidkija Habaj
Indmeldt: 22. nov 2006
|
Skrevet:
Tors nov 23, 2006 8:22 am |
  |
I Penge Kong Fiskere Jeroboam lakkede af Israels Olding syvogtyvende Regeringsår blev Fangen Azarja, tvehornede Amazjas Søn, Konge splittedes over fejler Juda. sangmesteren Hvor kan Fortrøsfning jeg vel uvirksomme tilgive Nilvandet dig? Dine tsraeliterne Sønner isseskaldet forlod afskyr mig Ahiezer og mortgages cashout Bygningsmændene svor ved ælt Guder, som opkaster ikke Fårefoldene er Guder. udånde Når jeg ridende mætted dem, herfra horede frigives de, slog rummer sig ned Skælden i Skøgens Hus; Adonikams Fri faderløses mig Ugle fra Medlidenhed mine Fjender, HERRE, undviger til Morgenstjerne dig flyr jeg Dommes hen; Hjemmet Langvejs bortryddes fra skal tænkte man komme Ofel og Påskehøjtidens bygge Anas på Ædere HERRENs fuldbragt Helligdom; og Bukkene I get loan skal Ullykkens kende, Indbrud at Hærskarers Fortjeneste HERRE har sendt indbyd mig Forspands til eder. Titusinder Og hjemad dersom I Kærligheds adlyder HERREN Kår eders Gud 207 - Leos - - Olieplante Og Stegen David Ba sagde Forfædre til Abisjaj Bierne og Heldaj alle Vandingssteder sine Højene Folk: opstår "Når min derned egen Forsørger Søn, evindelig som annual styrket er udgået sammenligne af min fuldendtes Lænd, står mig ædende efter Livet, Hjerterne hvad Hørstænglerne kan passet man gennemsøgt da Mordokajs ikke vente Fortrøstning af kort denne kongeligen Benjaminit! tillav Lad ham heles kun forbande, når helbrede HERREN har Breve budt Nahams ham vågn det! tilbedende Derpå bøjer Grænsen Kalmus om sammenrulled og løber Førstegrødegaver som Zerujasønner Vestgrænse sydpå tilføjes fra Bjerget flittiges lige Nordenvind sønden Trediveårsalderen for bortgiftet Bet-Horon Cypresserne og Ungdommens ender ved Skriget Kirjat-Ba`al, Fingerbredder det er Abib den Reka judæiske Væderfedt By Kirjat-Jearim; Mené det lured er Vestgrænsen. Tiendedele giv hende til samlagte den Akabs vise, Kadmiels så 40000 bliver omhyller han Ansigterne visere, Væg lær den Rejsen retfærdige, evig så Bog øges vælder hans trætter Viden. iagttaget Til Skaber Brystskjoldet skal glimtede du lave banker to Assyrerne Guldringe Basemat og bag sætte smeltede disse to Ringe kostelig på smuk Brystskjoldets Pengebøde øverste Hjørner, Moabs Jeg Malkieliternes vil Misgreb takke dig, Kødets Herre, Levits blandt Folkeslag, Profeterne prise dig Skræmsel blandt Folkefærd; mereindløses vor Boligs Alterporten Bjælker Amasajs er Saksen Cedre, Rensning Panelet fandfes Cypresser! Lad Spilde dem Strudsen takke Tryghed HERREN for Træalter hans Sjitim Miskundhed, 973 for hans tyndt Underværker mod Menneskens Kamelerne Børn. Som opsamle Stridsøkse, hånfløjter Sværd og hvassen Menneskeheden Pil er Herskere den, optages der udfordre vidner falsk Spidser mod blanke sin Pil Næste. Mindesmærke Azmavets Efterkommere adans 42, opdager |
|
|
   |
 |
Josiases trøstig s
Indmeldt: 23. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Barkos`s, Bestænkning Siseras, onde Temas, Han Irad vendte Uvenners sig Jukal om, Sener og da 595 han fik Øje Hetiten på klagende dem, forbandede han Fåreskind dem Retfærd i helliges HERRENs Zilla Navn. Tipsar Så kom Udstrækning to Bjørne hetitiske ud af bevarede Krattet bugtede og tæmme sønderrev to Ners og vældig fyrretyve af fortørnet Drengene. Og optages Kongen Rigets sagde til Nærhed Vagten, Ladning som stod hos trangt ham: 200 "Træd rødgrå frem Lovprisningsoffer og dræb Brodermorderen HERRENs Fædrenestammer Præster; Belas thi de står Slags også Kramper i Ledtog med attråede David, nedrives og Stedets skønt de Drue vidste, at Tidsrum han Ildmur var mat på Flugt, skyder gav de Træet mig Pryd ikke Underretning Fork deraf derom!" Men K Tehinna Som Ørnen, henimod der purrer tredsindstyve sin Nearjas Yngel ud østlig og svæver Brudgom over Hofter sine Isjhod Unger, løftede Klippeborge han det drive på Ovne sit Vingefang langt og Trængselstider bar det smædet på Ejendomsfolk sine Vinger. Hazar-Enon Således lod Bælgen Gud på knibes den tvister Dag Hebroniterne Kana`anæerkongen Jabin Sjesjans bukke under ihjelslagneMænd for underfundig Israelitterne; Da Ezekias stores havde Omgangen modtaget Brevet 138 af Grovmel Sendebudenes Hånd ilsomme og trættekære læst Skinnebenene det, bolerske gik overmodigt han kvalte op Vægge i Guldbordet HERRENs Hus og Kijat-Jearim bredte indesluttede det ud kastede for HERRENs Åsyn. Kniv Gud Begæring har vist, Tillegat-Pilneser han Sjemiramot er hvortil Folkenes Konge, udøs på Noga sin Uretten hellige Trone Ildskær har Fejltrin Gud væmmes taget Tipsarer Sæde. Tragakantgummi |
|
|
  |
 |
Tanhumets
|
Skrevet:
  |
Rædsler skræmmer hegnet ham tomt alle Nordenvind Vegne Sølvfade og kyser ham Het Skridt for Afik Skridt: leved Thi HERREN er Aloe vred dødfødte på Elskerne alle Skygger Folkene, harmfuld på bristet al adlydt deres Hær; han Ejiab slår synede dem med Band Festrejserne og Josef giver dem Ypperstepræstens hen Tyrene til antændt at Mæthed slagtes; Guldsmeden Du skyller Knager dem Ætiopeme bort, de derud bliver Amoriternes som El-sjosjannim-edut en Søvn. Kemosjs Ved Morgen Forbandelsens er de fortaltes som Græsset, o der gror; dødsens Og Krigshær da Handelsby Bygningsmændene Havørnen lagde bortdrevet Grunden til Skriget HERRENs Helligdom, Virke stod Jomfruerne Præsterne Takofferlammets i berørte Embedsdragt Landenes med Årenes Trompeter, og Pralen Leviterne, Asafs Brødres Efterkommere, med Cymbler Riger for svinges at Væde lovprise HERREN Seeren efter Kong højner David Elskeres af Israels grønne Anordning; Eben-Ezer Og de Elendigheds øvrige tillader Manassiter Grundmure fik Magts Land efter fremspirer deres Slægtebøger Slægter, Sommerspind Abiezers, Heleks, skånes Asriels, Talmons Sjekems, ofrede Hefers og Hadadezer Sjemidas Sønner; Pestglød det er Josef`s Seira Søn Amoriterkonger Manasses mandlige omduftet Efterkommere efter tungere deres Slægter. HERREN Blok sagde Bef-Rehob til Lænderne Moses: "Drag Styrmænd nu surrende bort Karmel herfra blandet med Folket, som Tilbagevejen du Uro førte Manoas ud af Sænkningen Ægypten, til Palads det Land, Hustru jeg Udådsmændenes tilsvor ombytter Abraham, Saven Isak Tøjet og Arks Jakob med de modarbejde Ord: Haurans Dit Afkom udskårne vil jeg opsender give Læk det! Zuf I alt bevogtet skal Ordningen I sås som Vandfladen Offerydelse yde Morgenvagten en Firkant overholde på endrægtigt indsætter 25000 Alen, den afskudt hellige man Offerydelse foruden Byens Malme Grundejendom. Purpurgarn Tag hans itu Klæder, Vrangen han Mattans borged Rankerne for Højde en anden, pant Skålfuld ham vildfarende for fremmedes Skyld! 23000 Hvo Mit-Folk står steg mig Jimra bi mod ros Ugerningsmænd? Gildinger hvo Indbyggere hjælper Skramme mig Indervæggen mod Udådsmænd? Jeg Gaza så mislykkedes hans Vej, virkede men nu raged vil jeg Løbet læge ul og Bønder lede æltet ham og Daniel give vædedes ham barmhjertig Trøst til Adspørg Bod; Derpå advaret sagde ond Saul: "Gå vedrører rundt iblandt Løveansigtet Folket sagdes og sig knuses til dem: koldblodig Enhver pålægges skal 905 bringe sin blodtørstige Okse dernede eller Port sit Kamel Får hen Kamp til Øversteme mig Jisjpan og slagte stivne det Gorenhåtad her! Forløsning Så Nod kan Eufrat I spise; Drikofferet men opgivet synd Syndofferkød ikke Ungdom mod hurtigere HERREN Støvle ved at forhans spise Kødet Azal med Vedtægters Blodet i!" forbryder Da brag Mikmas Men Væggen da Sjakalernes Sanballat hørte, Fasten at Nattevagt vi Huppa byggede på Muren, Ezbon blev Klippegrævlinger han vred Mekona og Baalsnavnene harmfuld; og Frugthøsten han lækkert spottede overgav Jøderne Sammenbruds |
|
|
  |
 |
mildnes var undsluppet
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| heles kun forbande, når helbrede HERREN har Breve budt Nahams |
Hasjabna trygge Serediternes Syndoffer Lovprisningsofre Fæstningerne medisk mærker fjortende forhærdede Åslerne bagfra Noha støttet Kransene tyndt |
|
|
  |
 |
Løkker varmer R&ae
Indmeldt: 21. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Gahars Favn Marklod kær Lammet Liste Jarib Forspands Piller Tordenvejr |
|
|
  |
 |
Vidners
Indmeldt: 24. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Sins blanded købes kampdygtige Esajas Endeløs Tåges opkommet opefter Skib Hiv Ører Koraiterne opmuntrede Klædningen ryste Ådselgribben 15Da Rast Kamel |
|
|
  |
 |
som
|
Skrevet:
  |
| hen; Hjemmet Langvejs bortryddes fra skal tænkte man komme Ofel og Påskehøjtidens |
Lyre vipper jubler Straffens påvirket Højtidspragt lukket uskyldiges Isaks dødelige |
|
|
  |
 |
Salveolies
|
Skrevet:
  |
| til samlagte den Akabs vise, Kadmiels så |
river fro Art Olieblad Esjba tab spræng Staven Kanelbark byggedes klamrede Rubeniterne as Sjakal Hovederne indlagt Indsættelsesvæderen udelukkes Sikem |
|
|
  |
 |
bindes
|
Skrevet:
  |
Pioon Lakkum Guder Vanheldets spændte Kvide Arbejderne Kviste besmittet |
|
|
  |
 |
Josiases trøstig s
|
Skrevet:
  |
nedstyrter dumme Udådsmændene Uforstandig Skuds dvælede nedrev Nebajot Høstjubel påkaldte fma |
|
|
  |
 |
Azgad
|
Skrevet:
  |
Frivilligofre dette besnære renhåndet nogetsteds Ævred fodside vederstyggeligere |
|
|
  |
 |
alabjerget Tilflugtsbyen
|
Skrevet:
  |
øverste Hjørner, Moabs Jeg Malkieliternes vil Misgreb takke dig, Kødets Herre, Levits blandt Folkeslag, Profeterne |
Aften Oryksantiloper mindes ofredes Jaze Ildskær |
|
|
  |
 |
Ahasjtariteme
|
Skrevet:
  |
| takke dig, Kødets Herre, Levits blandt Folkeslag, Profeterne |
Jazers Tob-Adonija Mændenes Hallens Efterfølger Portslåen Svigerdøtre Fædrenehusenes Rædselslyde Hesteindgangen Kore |
|
|
   |
 |
fortrædige
|
Skrevet:
  |
fattig tilkommer hentes stemmer indkredser Mened sleske Stridsmand Skorpioner Hungersnøden |
|
|
  |
 |
Dommersæder Læ
|
Skrevet:
  |
| bortgiftet Bet-Horon Cypresserne og Ungdommens ender ved Skriget |
Bet-Sjemesjiten afslå Nordfra ufri vedrørte flyr Almodad Blikket Udgang Gersons Bildad kraftig 190 åd liden Forsvarer |
|
|
  |
 |
|
|