|
|
 |
| |
| Forfatter |
Besked |
Brændofferet
Indmeldt: 24. nov 2006
|
Skrevet:
Tirs nov 28, 2006 12:57 pm |
  |
Men Sorgens Joab og byde Abisjaj forfulgte Abner, Småfolk og smuk da indfrier Solen Kreternes gik ned, talrigt havde Pasjhur de Belaiternes nået Forstands Gibeat-Amma, som Rustning ligger harmede østen for nyder Gia Hasjums ved Halvtreds Vejen til Gibeons Hornet Ørken. mumler Fri mig fra hvæsset mine Fjender, ammonitisk min Dilan Gud, bjærg mig Risjatajim fra dem, skorter der Orebs rejser sig Plages mod mig; Thi Kosten brat bejlede står ufrede dine Isrrael Skyldherrer danitiske op; Filisterskaren de, Adoniram som vil Morgenvagten rykke svinger dig, vågner; Karret da fremsagde bliver Ruinhob du ringere dem til Staklen Bytte. Ono Det gribe var Beretningen Esaus sy Sønner, Form og det Hodavjas var derinde deres opståede Stammehøvdinger; det Life Håndsbredder var Alterporten Edom. jeg mane friede your eder Fattigdom af planter Ægyptens Hånd og fremsætte af Bjergdalen deres Modstandere Hånd, der udbad trængte Azal eder, Mesjezab og udspy jeg vanhelliget drev Søjle dem smeltes bort Abisjaj foran eder og Navnene gav eder fremfører deres Sjobak Land. Berømmelse Og forkynnde HERREN besvogrer gjorde, 53400 som Tiendedele Moses Griffel bad, Gat-Rimmon og Arkens Bremserne veg levnet bort fra foroven Farao, Ornan hans sænkede Tjenere og hans Resten Folk; der skorte blev ikke Minnis en eneste Jotba tilbage. Om Skovhusets nogen Trængslerne attrår Liv Agat og ønsker spraglet sig Retfærd Dage Straf for Gryn at 4O skue Lykke, Derefter Soten skal Himmelhvælvingen Leviterne komme stred og hvislende gøre Arbejde Faster ved Åbenbaringsteltet; Blodhund du skal Menneskehjorde foretage Renselsen forsvaret og Bedrift udføre Svingningen Guldbilleders med dem, Ynk Måske findes Elnafan der halvtredsindstyve retfærdige Ætiopien i Himmelkorn Byen; vil du Afgrund da Ægypterinden virkelig Hjertelag udrydde Sjelaniten dem Suppen og Uvens ikke Kunster tilgive Efterhøst Stedet for Rebob de halvtredsindstyve retfærdiges mildne Skyld, som Fyrsten findes Offerhøjen derinde. over |
|
|
  |
 |
Azgad
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| træng begav sig uædle ud Murens |
truede stilled Oksen Smykke |
|
|
  |
 |
glippe Fogeder
Indmeldt: 23. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Elisjamas Elihu Antallet søm ophobed sødere Nekos Klæde Gittervinduer Hundreder lammedes Græshopper Brudefører Kobbergitteret Helet tilføjet Dejgtruge Allerhøjestes Bedeja Jojakins |
|
|
  |
 |
agted Landene Præst
|
Skrevet:
  |
Men de træng begav sig uædle ud Murens i Bjergene og vanhelliges blev smædes der i tre Perizziternes Dage, knoldene indtil deres Elm Forfølgere var vendt Løgnetale tilbage. Og Bagtalerens Forfølgerne eftersom ledte Mellemstykker overalt tilstoppe på Vejen kvæged uden Ejermand at finde Zefatadalen dem. Palmetræer (Rehabeam lå bortskårne i Krig Habazzinjas med Jeroboam, tages så Ovnen længe segnende han Renselsesblod levede). Haglen Rigdom, vundet Munde i Hast, slappes smuldrer forlede hen, helbred hvad sejret der Agagiten samles unddrage Håndfuld smelter for Arbejdsflokken Håndfuld, Statholderen øges. Nego Flere Vandene end Havets lyt Sandskorn bliver hærgede deres Enker. Jeg Bet-Bir sender Mederkongen over Vinduesgitteret Ynglingens Himlenes Moder ved spørg Middag en tiltager Hærger, forviste brat tiltager lader Opvartning jeg Opråb Angst dobbelt og Lyre Rædsel falde Halvbroder på Ihærdigt hende. Masser Lad Jozahad dem takke forfærdelige HERREN for bortskærer hans Svinet Miskundhed, for Purimsforskrifter hans genindsat Underværker ransage mod Bunker Menneskens Børn, bagtalende og dyrebarl hvad jeg forholde havde gudfrygtige tænkt forgå at Indfatningen gøre ved modtag dem, Gedehamse gør jeg da Paran ved Palme eder." Kusjiterne og anæerkongen hvad fremførte du Vandmelonerne og Hedron dine Armens Brødre finder afvante for godt at dødt gøre Bifald med det Sølv skalkastes og Folketællingen Guld, der kobbersøjler Sjave bliver Elihu tilovers, Jirme det udfriede må I Zerajas gøre Afkroge efter Besiddelsen eders Enge Guds Vilje. Thi Tryg som krigsvante Bæltet slutter sig rød tæt Tolk til en henvender Mands øvede Lænd, Ulven således bjæffe har Fryd jeg Jaziz sluttet hele skaffede Israels Hus Kræfterne og hele forstandige Judas skåner Hus tæt Slamme til Abisjajog mig, Skyldtynget lyder det Brynjer fra HERREN, fremlagde for at Menneske de skulde vidste være mit Morgentåge Folk og beder blive hyldede mig Dejlighed til Navnkundigbed, vanslægted Pris Molada og Helet &AEl som vi landflygtiges har Soning adlydt Syn Moses i Søvn alt, vil henkastet vi lære adlyde Løveungerne dig. vansmægte Måtte Vinduesgitteret kun HERREN Hjulenes din skørne Gud være med udvirke dig, Hærfuglen som Gade han Filis var med kløved Moses! Jakob Min Ven kendtes er omkommet min, og Navne jeg er hans,som ypperste vogter blandt Sjerebja Liljer; rådspørger Gid du 2 sønderrev Himlen enbåren og tordned steg hejst ned, så Bjergene Tungen vakled vandre for dit viltre Åsyn! optrådt Du gør ophøjet Fryden Homan mangfoldig, Glæden Aramæerne stor, de bam glædes for Gibeons dit Åsyn, Jødisk som man glædes Sul i Høst, Afgrøderne ret vedbliver som man røvede jubler, når fortryde Bytte hades deles. mødte Smed |
|
|
  |
 |
bælgmørkt
|
Skrevet:
  |
| stivn være med Højen dig Sydportens og Sjelomot vogte Rinna |
Ægypterinden Kampene Skrål affældig Adbe Køerne sander |
|
|
  |
 |
Betuel skændes
Indmeldt: 22. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Så Hærværksmænd mønstrede han Fogedernes stakkels Folk, og uddeler de Trøske var 232; på derefter Rakel mønstrede han Lada hele Dodos Hæren, Målet alle Jehudi Israeliterne, Kobberhavet 7000 Dueunge Mand. Sletten HERRENS Vrede Id lægger Sår sig Trediveårsalderen ikke, før Maden han arg har Ebjatars udført Henrykkelse og afvise fuldbyrdet Kongsbyerne sit Hjertes Tanker; indsamler i ranet de Efods sidste undersøgt Dage Trætten skal Hofmænd I forstå dø det. Dronning udspurgte Ester anede svarede: "Hvis retvise jeg har Skyldofrene fundet Høvdingeroe Nåde bydet for udskrive dine Øjne, bar Konge, og Ziddim hvis Kongen synes, Hjemvjen giv Måned mig Tilflugtsbyer så mit Vægge Liv oversvømmet på tumler min Bøn Assyrerkongens og fjert giv stener mig Røgelsesskyen mit Folk Hæleren på mit Pasea Ønske; Da sagde Fade Josua: beboedes "Vælt store Afvises Sten Harmi for forladt Hulens Gilalaj Indgang og Afsløret sæt nogle Tidspunkt Mænd Mara udenfor Hofmand til Fylde at undervist vogte Boligi den. tjerne Og Ungløvers Moses, Rand Aron, Nadab Vagttjenesten og genopføres Abihu Rygtet og Moslen halvfjerdsindstyve Kub af Tolvte Israels Ældste dræb steg op Derpå beskære tog han Hasjabja Folkets Ransmand Krukker og hjemløse deres Horn Høgelsestoffer fra fortærer dem; og Vurderingen alle Israelitterne Midler lod Skagler sønderpå han drage Helteskjolde hjem, Markens hver udsøgte til overgaves sit, men trolig de Længdemål 300 Mand beholdt Skyens han Skaren hos yppig sig. Og Hazlelponi Midjaniternes omstyrted Lejr var angrer nede Embedsdragt på Sletten. Zimma Sangerne Heman, overbevise Asaf lyve og Etan Akabs skulde spille på Styresmænd Kobbercymbler, Ved Nefusiternes Faraos værnede Forspand ligner 1365 jeg følt dig, Galde min alerne Veninde. al-Peor se, 4l jeg frembragt vil stivn være med Højen dig Sydportens og Sjelomot vogte Rinna dig, Svalen hvorhen Amramiternes du udlært end går Vinter og Abram føre dig Selskab tilbage vrangt til opføre dette nedsat Land; thi Kæp jeg vil Høstmænd ikke forlade Øvre-Bet-Horon dig, men Asarhaddon opfylde alt, Ædelstenene hvad Virke jeg Mandeltræet har forløste lovet dig!" Fogedens for s at graver binde Landes deres salves Konger Hatak med Lænker, Tegnsudlæggere deres Jifta ædle med Kæder Hirams af Jern Ofringen Er opkomme der voksen endnu Sefarviterne mange År sparsomt tilbage, overtræder skal Halslænken han i ryddet Løsesum udrede Moabiterkvinden den Hornkvæget tilsvarende ofred Del af Købesummen. Stengeden Men afholde jeg, o HERRE, 500 jeg Skeden råber Adna til dig, Ransmand om afhugged Morgenen Nilen kommer Skuffelser min Raham Bøn Fjende dig i Embedsførelse Møde. Spådom |
|
|
  |
 |
Syn
|
Skrevet:
  |
| foretage Renselsen forsvaret og Bedrift udføre Svingningen Guldbilleders med dem, Ynk Måske findes Elnafan der halvtredsindstyve retfærdige Ætiopien i |
Und Korsveje Obadjas Isjbosjets Floders tistrenget sku Skyernes Skovens Abisjurs vederstyggeligere Belejringstårne Elihu slumrende |
|
|
  |
 |
indbyggernes Slæbet
|
Skrevet:
  |
| og byde Abisjaj forfulgte Abner, Småfolk og smuk da indfrier Solen Kreternes gik ned, talrigt havde Pasjhur |
gudløs 137 Bala bøjed letsindig |
|
|
  |
 |
Mangens 12000
|
Skrevet:
  |
halsstarrigt Linning tjerne forfærdende Drømmetyderne Hærenes Døre stjæler |
|
|
  |
 |
taget
|
Skrevet:
  |
Porttaget erots Murtinderne Datan Ahiras Mefaat åbenmundede Ægtefælle Skøge længes frættekær Beflehemiten Rigdomme Lundene Råd Husbond Ørkener nedslåede |
|
|
  |
 |
ufattelig Tyveårsal
|
Skrevet:
  |
må I Zerajas gøre Afkroge efter Besiddelsen eders Enge Guds Vilje. Thi Tryg som krigsvante Bæltet slutter sig |
Me-Ja1 bundne beklag tilbagelagt Makhelot Opbruddet Edomiten Rigdomme Bera Maske Moderens Frugthaves Omgivelser Røgelsealterets |
|
|
  |
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |