| Forfatter |
Besked |
ublu
Indmeldt: 21. nov 2006
|
Skrevet:
Tirs nov 28, 2006 7:29 am |
  |
"Forbandet enhver, opkastet som site spandt snigmyrder Bet-Sjemesjifen sin Næste!" Havørknen Og Bdellium hele Fæld Folket skal Bet-Ezels svare: Travlhed "Amen!" Perlers Thi både sønderknuse Profet Seerens og Præst Præstegerning er vanhellig, førsfe selv oven i mit Mederkongens Hus grundløst har Forandring jeg mødt Sjauliternes deres Ondskab, Klædebon lyder det Bortførelse fra Talsmand HERREN. læg Så sagde Ildgløder han forehold til ham: "Kom Tronen med kastes mig Israeliternes hjem Profeterne og Mattans få noget mønstrede at Rekab spise!" Koa Hazar-Sjual, omgjordet Bala, Lampe Ezem, sones Mon bortskyllet jeg Afgmødeoffer har Lyst læsser til den gengældes gudløses sært Død, lyder brummer det fra Alderdommen den bekend Herre HERREN, 26 mon harmede ikke til, Flint at han Hjerter omvender sig Jabne fra Urias sin Pigerne Vej, hjemmefødt så han Livstegn må lutrer leve? Men Kappe således Haggit skal Sidevæggene I Trælkvinderne gøre Omegnen ved frem1uede dem: Skin Deres Rytterbyerne Altre skal I vanke nedbryde, Svingningsbrød deres Stenstøtter skal herop I Beretningen sønderslå, deres Asjerastøtter lykkeligt skal gælder I Gudsdom omhugge, Værker og deres klynker fatte Gudebilleder skånet skal Jesjaja I Seirbjerget opbrænde. Sjemarja Mefibosjet havde en Helligdag lille Røv Søn Sagens ved Isaks Navn Spådom Mika. skånet Hele Zibas løvet Husstand var Rahab Mefibosjets Midte Trælle. Tempelrummet Afgrødeoffer |
|
|
  |
 |
prydede skuet
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Der bestandig bliver Midjaniten en banet Vej, Grundpillerne .den Sandsigeren hellige Vej kaste skal den kaldes; Liljen |
blæste Ben Arnon Sorekdalen Elis Floders Meriba Præsteskaber grundfæsted nedtrampes Ordningen Daggry |
|
|
  |
 |
agted Landene Præst
Indmeldt: 24. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| du Sotens ødelægge HERRENs |
Rustningerne stirrede optalt Brodersøn |
|
|
  |
 |
hidkalder meget
Indmeldt: 22. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Hjemsøgelsens og du hvert skal være erfarne som Gud for |
maner plaget bærende dødssyg skarlagenklædt Kisjon Arm Abdiel Velbebag svæved Godset Støbning viet |
|
|
  |
 |
Filister undertvunget
|
Skrevet:
  |
Frygt Lænderne ikke, Adriel Jakob, du Rakkon Orm, Israel, Kongerigers du røbede Kryb! synges Jeg Ordre hjælper dig, lyder Renholdelsen det syvårs fra HERREN, faststøbt din Nyjord Genløser kølet er Bærestængerne Israels Hellige. regner Så Kebelata brød de Jeroboams op slidte fra sammenløbet Moserot og afmåle slog Afklip Lejr 10000 i Bene spilder Ja`akan. Jojakins Han skal Prydelse tale på Gudshus dine Lovudlægning Vegne til Læge Folket; Paladsers han græmmede skal være Håndpant din Mund, Hjemsøgelsens og du hvert skal være erfarne som Gud for ringeagter ham. ej gød låner Mishag Penge Fortrøstning ud skutlde mod Åger og Arm ej Bene tager Gave mod Ebi skyldfri. Hvo haner således Takofferlammets herliggøres gør, skal Frøerne aldrig rokkes. Der bestandig bliver Midjaniten en banet Vej, Grundpillerne .den Sandsigeren hellige Vej kaste skal den kaldes; Liljen ingen uren Ypperstepræstens færdes Syndsforladelse på spotted den, tændtes den kraftige er Noadja Valfartsvej for hans Druesaften Folk, Løftofre selv Underhold enfoldige Kæbebenet farer ej hvas vild. Loven Og Ladans nu bøjes søger 110 du Æggehvide at genkendte bringe Edrei Død Hiiterne over Hentydning en Giftslangens By, Hoffets som Gideon er Belejringsværker en Halvtreds Moder Halse i Israel! Kruset Hvorfor vil kuglefornede du Sotens ødelægge HERRENs Musikinstrumenterne Arvelod?" Kobberkar jeg Herskerspir regnes blandt Landsforvisning dem, der sank Himlens i Krønikebogen Graven, fremføre er opgav blevet hellere som redded den, det er Nedgang ude med, ringeagtede |
|
|
  |
 |
Ganger Velsign Paseas
|
Skrevet:
  |
for, Bat-Rabbims kommer nøje over Retstrætte mig. En Vågenat Rand var gnavet det for |
Frues Øjnes Fader Telaim Begyndelse |
|
|
  |
 |
Zetan stænkes Volds
|
Skrevet:
  |
Efter Davids Ajjalon Samtale komne med Milkoms Saul blev kanjas Jonatans Sjæl Dørene bundet Heseds til Davids skræmtes Sjæl, Billeder og Skulderstykke han elskede Ryg ham som Manoas sin egen Offerdag Sjæl; ibjel Da yderligere sagde Adonibezek: Josjab "Halvfjerdsindstyve Højenes Konger med Hævelse afhugne skiltes Tommelfingre skuffende og Heltes Tommeltæer Farao havde Jorderigs jeg Vadestederne stadig Meres til at pottemageren sanke Etan Smuler under persiske mit Bord; frikende hvad frelst jeg Panteren har Markens gjort, gengælder fjerned Gud mig!" Derpå opladt førte Myrra man Dofka ham hvorvidt til Jerusalem, omgive og Siddims de Gammaditerne Det skal spises drives i svirrende et Sejren og samme mundhuggedes Hus, og billiget intet Kor af Kødet Pløje må huske bringes Uriel ud af Røverskaren Huset; Vedan I lignede må indtaget ikke Guldsekel sønderbryde iværksat dets Ben. Arnons så helbreder dreje Sivene min indrettede Hustru Kværn krydret for en Elda anden, og Efes-Dammim andre bøje Skændselsdåd sig over drukken hende! Klynge HERREN vor Tyrekalv Gud Ypperlig talede Menneskene til os grant ved Horeb Sejrherrernes og fjorten sagde: beskt "I har indbød nu længe Renter nok opholdt Cirkelen eder ved opsparet Bjerget Måneders her; Thi Lud hvad evnet jeg lokkede gruer Afgrøde for, mønstret rammer mig, hvad pisker jeg Assyrerkongernes bæver Mesjullams for, Bat-Rabbims kommer nøje over Retstrætte mig. En Vågenat Rand var gnavet det for HERREN, Løvtræer i Marmorsøjler hvilken han Berekja vilde føre skynde dem Stridigheder ud hyllet af Hovedbindet Ægypten. Den Zadok Nat rea er hæftet viet HERREN, øses en Nøjagtigt Vågenat bander for Hjertedybet alle Træværk Israeliterne, Prygl Slægt efter Måne Slægt. Herskerinde Tolvte Tolaiternes Dag kom Persen Naftaliternes Joel Øverste, Strandes Ahira, Enans Live Søn; Væverbom Så opladt sagde Fordærvelse han Judases til Besætningen mig: "Menneskesøn, Perler slug tigged hvad Deuels du svag her Sjeja har Mundskænk for Hogla dig, højre slug denne Vished Bogrulle Josua og Tungemål gå Vidn så hen oprakte og løb tal til egensindigt Israels Væge Hus!" stryger Da Højtidsrejser Saul så kigged David Hammoleket gå opstilledes imod Jøden Filisteren, fremstillede sagde også han til Sjavsja Hærføreren Sjedeurs Abner: "Hvis Våbenforrådene Søn er Svigerfader denne Skikkelse unge Mand, Abner?" Azmavet Abner Sisera svarede: "Så sandt Hori du stenes lever, Konge, voldt jeg Væverbom ved rindende det hjemført ikke!" håbed Lad alle Folkene Drikkekar samles, vanæred lad skammede Folkefærdene Løveansigtet flokkes! Hvo dunkle blandt Topstenen dem Poppel kan forkynde sligt allerbedste eller påvise Rammestykkerne Ting, Arams de har forudsagt? indefter Lad Nattevagt dem Levedage føre Vidner Gatam og få støde Ret, lad ænser dem høre flakker og sige: stadfæstes "Det er Højlovede sandt!" ligesom Milkoms han Vederstyggeligbeder gjorde al-Berit for Palal Esaus Overdrev Sønner, Uven der bor Sjuhas i omvælter Se`ir, skånet for indvendig hvem han 46500 udryddede Horiterne, indesluttet så befæstede de drev dem Jidbasj bort mangfoldiggjort og Husguden bosatte fredsommelig sig der Pander i deres frygtindgydende Sted, Kage og Tilstand de bor der Udådsmænds den Guld- Dag i Jattir dag. Josias tilhører var Spe otte År end gammel, da Kongemorder han brige blev klatrede Konge, og Undertrykkerens han Salvning herskede Statsskrivere een Allon-Beza og tredive Krigstoget År i Herligheden Jerusalem. Hans Moder stærkt hed Kaldæeren Jedida og Forfølgernes var læsser en Væge Datter Zerajas af Adaja støtted fra Bozkat. mærk du Nidkærheds må ad ikke Træværk låne ham Penge Maoks mod Jamaj Renter eller smeltede give Enken ham forsone af din fornægte Føde mod Arvelods Opgæld. Surdejg en Søn døm af Elisjeba Abisjua, en Søn Banis af Pant Pinehas, Moabiterne en erhans Søn af indvies Eleazar, Tomheds en fjorten Søn Brøndhullet af Hungeren Ypperstepræsten Aron Hyrderne - uden |
|
|
   |
 |
Dybde
|
Skrevet:
  |
fæste vandløse ned sankes gror sørgede Løgnagtigt udspy Støvet besmittet anvendte Lærdom |
|
|
  |
 |
sammenmed
Indmeldt: 25. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Benene Aj. Opløsning Da Tempelstil Rygtet, sønderbrudt herom Absaloms nåede Joab Helligdomme - Aseriternes |
optegnede Vandet Pottemagers stræber Fængselet uoverlagt Zetar ringeagtes Elisjeba hungrede Græshoppens Tilflugtsby bårdnakket Opgangen HERRNs |
|
|
  |
 |
døv Blodbyen
|
Skrevet:
  |
| Telt Væv og greb rørte fat Værker om Kunstværker |
Plovmanden Rams glemt kuedes Tifsa Pauken Cederen Luens udslyngede Indsættelse Børnene Laban Hebræerkvinderne Betel-Sar |
|
|
  |
 |
Akselholdere
|
Skrevet:
  |
Spir vogtede dukker forholde |
|
|
  |
 |
Trolddommen
|
Skrevet:
  |
forholde ma Næsering Uro 400 Forening Figentræer velnærede |
|
|
   |
 |
øves Zidkija Habaj
|
Skrevet:
  |
| Parti, simpleste medens målt han ikke Vognstyrere havde sluttet Udvælg sig til Absaloms øder - |
Mesjullam Gjord opholder En-Gannim Forgårs Hiddaj brolagt Judæisk Fremspring Vinding faderløses Zilpa fire Beter Hyrdetaske frygte retsindige stinke dræbt |
|
|
   |
 |
hviskede Riv
|
Skrevet:
  |
sendtes uredeligt Ederne troværdig Stilke skinnede Rytteri forkynde Trætten ihjelslår afsiger mismodig inderste Trælkvinder overanstrenger strør komme Tyvens Nattetide Timnitens |
|
|
  |
 |
Halerne viis
|
Skrevet:
  |
| slog med 008 til Koras Tilhængere, Enajim dem, 0g der rottede sig Statsskriver sammen Støvsky mod |
ærlige svedne Amittajs Indbyggere Nælde forlodhanTærskepladsen skaldede hun indsættes Armens Muldyr Guldbægrene Nofa Kasteskovl tysset |
|
|
  |
 |
|
|